  • Data: 2010-03-05 16:31:24
    Temat: Re: Getin windykacja po lokacie OF?!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wiatrak" news:hmrahn$19q$1@node1.news.atman.pl

    > Też dostałem. Bo mam jeszcze e-getin w getinie i to z tego tytułu. . Chyba
    > minął rok ,trzeba wypowiedzieć. Dobrze , ze mi przypomnieli.

    Tak jak napisałem autorowi to szło hurtowo. Brat i luba mają tylko lokaty w
    OF a na ich adres też przyszły te listy. Ja jako były e-getinowiec i osoba
    posiadająca depozyty za pośrednictwem OF też dostałem tą makulaturę.

    Na logikę - co oni chcą poddawać windykacji jak ktoś ma tylko lokatki? :)

    PS.
    stworzenie tworu getinnoble bank nie wyszło na dobre - noblowi, o czym
    świadczy korespondencja jaką otrzymaliśmy :)