    From: radar <_sara_@_post_._pl_>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - zagotowałem się
    Date: Tue, 25 Jun 2013 11:22:14 +0200

    Odsłona 2.
    Jak się okazało, panienka w oddziale tak się spieszyła, że nie
    aktywowała mi usługi telefonicznej. Zostałem więc ukarany 10 min
    oczekiwania na połączenie. W temacie karty dowiedziałem się, że debetowy
    platinum (o którego nie wnioskowałem - więc bank nie ma umowy na niego!)
    "to jest teraz karta paliwowa, bo zielonych zabrakło". Pewnie za miesiąc
    pójdzie reklamacja za brak premii paliwowej i pobranie opłaty za kartę
    (platinum 500zł obrotu, paliwowa 300zł), której nie uznają (nawet jak
    przedstawię "nielegalne" nagranie rozmowy).
    Następnie zostałem ukarany po raz kolejny 10 min oczekiwania bo każde
    przełączenie to powrót do głównej kolejki (mimo pozytywnej weryfikacji
    "kodem telefonicznym"). U kolejnego "konsultanta" dowiedziałem się, że
    nie mogą mi zrobić dostępu internetowego bo to tylko w oddziale dają
    "startowe" (zupełnie co innego mówiła poprzednia "konsultantka").

    Sprawdza się stare przysłowie: "nie ruszaj gówna bo się ubrudzisz".

    --
    radar