  • 1. Data: 2013-06-25 10:17:47
    Temat: Getin - zagotowałem się
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    1 próba założenia konta. Składam wniosek przez neta, jeszcze nie
    skończyłem wypełniać a już dzwonią i zawracają gitarę. Skończyłem
    wniosek, czekam i czekam w końcu po paru dniach dzwonią. Okazuje się, że
    nie da się przez pocztę (kurier 35zł); odmawiam. W końcu "przekierowują"
    do "dowolnego" oddziału, gotowa umowa ma czekać. Idę do najbliższego
    punktu - obsługują tylko kredyty i spadaj człeku na drzewo. Drałuję do
    następnego punktu "nie mamy pańskiej umowy i co nam zrobisz". Rezygnuję.
    2 podejście. Nauczony doświadczeniem wkraczam do oddziału i z marszu
    stawiam sprawę jasno. Daję Pani 10 minut na założenie konta z kartą
    paliwową albo wychodzę. Sukces. Po 9 minutach z umową w zębach jestem
    już za drzwiami. Karta przychodzi po 2 tygodniach niestety niewłaściwa.
    Dzwonię na infolinię, 10 minut oczekiwania, rezygnuję. Kolejne podejście
    następnego dnia, również 10 minut wytrzymuję z zaciśniętymi zębami. W
    międzyczasie, tekst "będziemy Cię nagrywać albo spadaj". Radosnym głosem
    informuję, że w takim razie też będę nagrywał. No i szczena mi spada bo
    "konsultantka" nie zgadza się na nagrywanie. Jak podniosę szczękę z
    podłogi i ochłonę to czeka mnie kolejne 10 minut...

    Och z jaką przyjemnością będę ich doił jak już usunę wszelkie kłody spod
    nóg...

    --
    radar

  • 2. Data: 2013-06-25 11:22:14
    Temat: Re: Getin - zagotowałem się
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Odsłona 2.
    Jak się okazało, panienka w oddziale tak się spieszyła, że nie
    aktywowała mi usługi telefonicznej. Zostałem więc ukarany 10 min
    oczekiwania na połączenie. W temacie karty dowiedziałem się, że debetowy
    platinum (o którego nie wnioskowałem - więc bank nie ma umowy na niego!)
    "to jest teraz karta paliwowa, bo zielonych zabrakło". Pewnie za miesiąc
    pójdzie reklamacja za brak premii paliwowej i pobranie opłaty za kartę
    (platinum 500zł obrotu, paliwowa 300zł), której nie uznają (nawet jak
    przedstawię "nielegalne" nagranie rozmowy).
    Następnie zostałem ukarany po raz kolejny 10 min oczekiwania bo każde
    przełączenie to powrót do głównej kolejki (mimo pozytywnej weryfikacji
    "kodem telefonicznym"). U kolejnego "konsultanta" dowiedziałem się, że
    nie mogą mi zrobić dostępu internetowego bo to tylko w oddziale dają
    "startowe" (zupełnie co innego mówiła poprzednia "konsultantka").

    Sprawdza się stare przysłowie: "nie ruszaj gówna bo się ubrudzisz".

    --
    radar

  • 3. Data: 2013-06-25 12:52:12
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-25 11:22, radar pisze:
> [...]
    > (platinum 500zł obrotu, paliwowa 300zł), której nie uznają (nawet jak
    > przedstawię "nielegalne" nagranie rozmowy).

    też mi przysłali platynową, ale w systemie transakcyjnym pod kartą coś
    takiego wisi: MASTERCARD - PROMOCJA DLA KIEROWCÓW III,
    więc miejmy nadzieję, że będzie ok

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-06-25 12:57:54
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-25 12:52, lolekanabolek pisze:
    > też mi przysłali platynową, ale w systemie transakcyjnym pod kartą coś
    > takiego wisi: MASTERCARD - PROMOCJA DLA KIEROWCÓW III,
    > więc miejmy nadzieję, że będzie ok

    Dzięki. Zrób sobie PrtSc ;)

    --
    radar

  • 5. Data: 2013-06-25 13:21:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    radar wrote:
    > Radosnym głosem informuję, że w takim razie też będę nagrywał. No i
    > szczena mi spada bo "konsultantka" nie zgadza się na nagrywanie.

    nie musisz miec jej zgody. swoje rozmowy mozesz nagrywac zawsze.
    oni tez cie nie musza informowac o tym, ze rozmowa jest nagrywana.
    Robia to bo a) sie tak przyjelo, b) jak ludzie wiedza, ze sa nagrywani,
    to maja mniejsza ochote do klamania.

    chyba, ze lubisz droczyc.

  • 6. Data: 2013-06-26 18:35:57
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Odsłona 3:
    kara dodatkowa: pół godziny + dojazd zmarnowane w oddziale
    sprawa załatwiona

    --
    radar

  • 7. Data: 2013-06-27 07:54:38
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 10:17:47 UTC+2 użytkownik radar napisał:
    > 1 próba założenia konta. Składam wniosek przez neta, jeszcze nie
    >
    > (...)

    He he - tez mialem z nimi przygody:
    Konto zakladalem w oddziale w pn, na drugi dzien przyszly dane do logowania.
    Po zalogowaniu w tym ich kosmicznym interfejsie, w dziale "Rachunki" pisalo "0
    rachunkow" - nie moglem z tym nic zrobic.
    Dzwonilem, pisalem maile, dopiero w nd rachunek sie pojawil, a wraz z nim "Mastercard
    Biznes".
    Wiec znowu telefon - pani uspokoila mnie, ze nie wazne, ze "Biznes", niewazne, ze
    karta szara z napisam "Platinum", wazne, ze wniosek byl o konto z karta paliwowa.
    Co ciekawe, niedawno w systemie karta z "Biznes" zmienila sie na "Promocja dla
    kierowcow".
    Poza tym dziwaczne jest robienie przelewow - trace sporo czasu, zeby przez to
    przebrnac.
    I kolejny kwiatek: w tym tygodniu przez kilka dni mialem blokade na 53zl, ktorych nie
    wydalem - wczoraj blokada zniknela.

    Mam tylko nadzieje, tak jak Ty, ze comiesieczne dojenie wynagrodzi mi te udreke ;)

    A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2013-06-27 08:13:27
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-27 07:54, ls pisze:
    > A nie wiesz przypadkiem, ktorego dnia miesiaca daja zwrot kaski?

    Nie mam pewności ale chyba 10-go.
    W oddziale podsłuchałem, że można lać 98!?

    --
    radar

  • 9. Data: 2013-06-27 09:03:38
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 08:13:27 UTC+2 użytkownik radar napisał:

    > Nie mam pewności ale chyba 10-go.
    >
    > W oddziale podsłuchałem, że można lać 98!?
    >

    > --
    >
    > radar

    możesz nawet lać alkohol, też będzie premia. I tak, karty obecnie rozdają srebrne,
    polecam art + komentarze bo sporo ciekawych rzeczy sie mozna dowiedziec
    http://livesmarter.pl/getin-up-3-95-pln-za-litr-pali
    wa-karta-debetowa-dla-kierowcow/

  • 10. Data: 2013-06-27 14:46:46
    Od: ls <l...@w...pl>

    > Nie mam pewności ale chyba 10-go.
    > W oddziale podsłuchałem, że można lać 98!?

    Ja lalem gaz i kupowalem gazete - Getin daje zwroty za zakupy na stacjach, niewazne
    jakie
    Co moze byc ciekawe dla przyszlych klientow: za polecenie konta mozna dostac 100zl

    --
    pozdr.
    ls