eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinBank - dno z mułem - tragedia › Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e65g2000hsc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "eisenberg" <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
    Date: 10 Apr 2007 12:06:27 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
    References: <evfv74$2tu$1@news.onet.pl><evg1p8$b75$1@news.onet.pl>
    <evgeef$clh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.24.165.158
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1176231987 19506 127.0.0.1 (10 Apr 2007 19:06:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Apr 2007 19:06:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <evgeef$clh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.3)
    Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e65g2000hsc.googlegroups.com; posting-host=83.24.165.158;
    posting-account=U5QWTQ0AAACy6anRVOIJ_J9smjX1pGWT
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:411941
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Kwi, 18:32, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > > szanowny getin banku, ile TYGODNI/MIESIĘCY/LAT* jeszcze poczekam na konto
    > > gb24?
    >
    > ja czekalem prawie 1-miesiac od zlozenia wniosku.
    > A standard obslugi w oddziale jest tragiczny, przewaznie 1 osoba obslugujaca
    > a 4 inne od specjalnych zadan, czyli nie obsluguja klientow.
    > Indentyfikator daja w oddziale, bo jest tam rowniez macierz kodow
    > jednorazowych, a zapakowane to jest jak ruskie babuszki, plastikowa koperta
    > w niej koperta z kartonu a w niej koperta na listy, w ktorej sa kody i
    > identyfikator.
    > Interfejs bardzo prosty i ubogi, ale lokaty np. dwutygodniowe 3,8% przy
    > malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z
    > oproc. 4,7% (standard "nieobelkowany")

    Ja umowę podpisałem 14 marca w placówce, potem dostałem telefon do
    pracy, że do odbioru lista tanów (5 kwietnia) i dziś znalazłem w
    skrzynce pocztowej kopertę z hasłem. (list zwykły!) Właśnie się
    zalogowałem i... nie widzę rachunku TOP! (umowa podpisana 5 kwietnia
    przy okazji odbioru listy tanów) Co do systemu informatycznego -
    pierwsze wrażenie to popłuczyny po Fortisie. Udało mi się na razie
    "wpaść", jak zrobić szablon przelewu (tak żeby był domyślny opis) ale
    listy szablonów nie udało mi się znaleźć. Dopiero po wybraniu "Nowy
    przelew" w polu "Wybór szablonu" pokazują się ich nazwy. Całość
    wrażenie na razie kiepskie (delikatnie mówiąc), no ale mam rachunek
    darmowy!



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1