eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinBank - kolejne dno organizacyjneRe: GetinBank - kolejne dno organizacyjne
  • Data: 2007-04-19 09:34:51
    Temat: Re: GetinBank - kolejne dno organizacyjne
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):
    > Jak ktos wpisze 3 razy nieprawidlowe haslo to ....
    > musi odwiedzic odzial, .... rozbawiaja mnie coraz bardziej z dnia na
    > dzien. Radze wiec pilnowac idetyfikatorow bo zlosliwcow nie brakuje
    > a znajac wasz idetyfikator zmusza was do odwiedzin w odziale.
    >
    > Przy okazji nie jak wpisalem trzy razy zle haslo, wiec sadze ze
    > byc moze jakis robot to skanuje jaja panie radze posprawdzac czy macie
    > jeszcze dostepy
    >
    > No to sie usmialem.
    >
    > Z takim poziomem bezpieczenstwa ide wlasnie zlikwidowac konto.


    mnie ten bank rozbił już na samym początku...w oddziale byłem 2x i
    niekompetencja pracowników i ich brak wiedzy nawet mnie powalił, a naprawdę
    spotkałem się już z różnymi przypadkami; rozumiem, że pracownik może być
    nowy i np. sie uczy, ale żeby przy każdym pytaniu zaglądać do instrukcji
    lub pytać się innych... ;-(

    mam tam konto oszczędnosciowe bez dostępu przez net (ponoc jak nie mam
    konta osobistego to nie moge miec dostępu internetowego), co miesiąc
    otrzymuje papierowy wyciąg i dbam o to, aby co jakiś czas wpłacić tam kilka
    groszy, zeby mi tego "fajnego" konta bank nie zamknął ze względu na brak
    obrotów ;-(

    pozdr.
    RobertS



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1