eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinBank - kolejne dno organizacyjneRe: GetinBank - kolejne dno organizacyjne
  • Data: 2007-04-19 18:03:38
    Temat: Re: GetinBank - kolejne dno organizacyjne
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RobertS napisał(a) w wiadomości:
    <1...@n...home.net.pl>.
    ..
    >Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):
    >>
    >> Przy okazji nie jak wpisalem trzy razy zle haslo, wiec sadze ze
    >> byc moze jakis robot to skanuje jaja panie radze posprawdzac czy macie
    >> jeszcze dostepy

    Nie rozumiem, tzn. wcześniej się logowałeś a teraz już nie możesz bo
    ktoś/coś zna identyfikator a nie znal hasła i próbował?
    Hmm to może świadczyć, że "ciemna strona mocy" przewiduje popularność
    tego konta i już trenuje...

    >mnie ten bank rozbił już na samym początku...w oddziale byłem 2x i
    >niekompetencja pracowników i ich brak wiedzy nawet mnie powalił, a naprawdę
    >spotkałem się już z różnymi przypadkami; rozumiem, że pracownik może być
    >nowy i np. sie uczy, ale żeby przy każdym pytaniu zaglądać do instrukcji
    >lub pytać się innych... ;-(


    Ja to znam z infolinii. Miły pan ale dosłownie na każde moje pytanie:
    "Przepraszam ale muszę się skonsultować...".

    >mam tam konto oszczędnosciowe bez dostępu przez net (ponoc jak nie mam
    >konta osobistego to nie moge miec dostępu internetowego), co miesiąc
    >otrzymuje papierowy wyciąg i dbam o to, aby co jakiś czas wpłacić tam kilka
    >groszy, zeby mi tego "fajnego" konta bank nie zamknął ze względu na brak
    >obrotów ;-(

    Mają konkretny punkt w regulaminie mówiący o braku obrotów?

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1