  • Data: 2015-02-08 20:28:00
    Temat: Re: GetinOnline / OpenOnline - nowy serwis, to nowe umowy?
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > jak dobrze pamiętam nowe umowy należało zaakceptować do dnia X, brak
    > reakcji (czyli sprzeciwu) powodowało, że nowe regulaminy są już
    > obowiązujące

    Nie o taki rodzaj umowy pytał eGreen.

    Korzystanie z bankowości elektronicznej to nie jest produkt banku, którego
    dotyczy zgłaszane sprzeciwu do zmian regulaminu. Takie zgłaszanie sprzeciwu
    (z jednoczesną rezygnacją ze świadczenia usługi) może dotyczyć takich
    produktów jak rachunek bankowy, karta kredytowa, etc.

    Nie chce mi się teraz przebijać przez treść tej umowy o bankowość
    elektroniczną, ale zwykle w tego typu umowach jest punkt o mniej więcej
    takiej treści: "niniejsza umowa zastępuje wcześniejsze umowy dotyczące tego
    samego przedmiotu".

    W każdym razie o ile poprzednia umowa na dostęp do produktów była zawarta na
    czas nieokreślony, to moim zdaniem nadal obowiązuje - przecież żadna strona
    nie wypowiedziała tamtej umowy. Natomiast co się dzieje z taką umową o
    dostęp jak się już nie ma żadnych produktów, to nie mam pojęcia.

    --
    Wysłane z pola.