  • Data: 2011-03-26 10:52:39
    Temat: Re: Globalna strategia Wuja Sama
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Fatso, ja od dawna mam bardzo podobne zdanie

    pIOTER

    Użytkownik "fatso" napisał w wiadomości grup
    6g2000yqd.googlegroups.com...

    Dzis juz jest chyba jasne i nie trzeba o to pytac wiedzmy nad
    ogniskiem o polnocy,
    nie trzeba kurza lapka zamieszac diabelskiego bimbru ktorym sie
    oglupia Swinskich Ryjow.
    USA zmierza do opanowania zrodel energii wszedzie a w szczegolnosci w
    krajach slabych.
    Wlasnie oprawia Libie stojac nieco dyskretnie z tylu. To glupcy albo
    wierni klienci maja byc bandytami na pokaz. Takimi glupkami byli
    Swinskie Ryje z Polski gdy poszlo o Irak, przydali sie do wyciagania
    goracych kasztanow z ognia. Ale gdy juz przyszlo do podzialu pozytkow
    plynacych z tamtejszych zrodel ropy- to nic z tego. Nie dla psa
    kielbasa.

    Libia to milion barylek ropy na dzien. Polska miala tam dobra marke za
    komuny, budowala im drogi i miasta. Ale ta marke zepsula biegajac jako
    szpiedzy dla USA w Iraku. No i gdy teraz amerykanscy kapitalisci beda
    rwac rope z pobojowiska Libii czy rzuci im sie jakas kosc pod stol,
    tym polskim psom od gryzienia po kostkach? Dlatego dobrze sie stalo,
    ze Tusk, madry Kaszebe, zrozumial ze skoro Polak i przed szkoda i po
    szkodzie glupi to ktos inny, np Kaszub, musi za niego pomyslec.

    fatso