  • Data: 2011-03-27 23:05:01
    Temat: Re: Globalna strategia Wuja Sama
    Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 26, 11:52 am, "pIOTER" <g...@w...peel> wrote:
    > Fatso, ja od dawna mam bardzo podobne zdanie
    >
    > pIOTER

    No to jest nas co najmniej dwoch, pozdrawiam Kolego.
    Sytuacja na Bliskim Wschodzie dopiero sie zaczyna rozgrywac.
    Do tej partii szachow jeszcze nie weszly grube tuzy jak Arabia
    saudyjska,
    Syria(rozpizdziucha dopiero sie zaczyna) i Israel.
    Nasza chata z kraja. Najlepiej czekac jak sie sprawy rozwina. Nie
    wiazac sie
    z jakims plemieniem w Libii bo moze inne wygrac a Polska przeciez chce
    powojennych kontraktow,
    chce zarobic na uczciwej tam pracy co zrozumiale.