  • Data: 2010-12-14 17:19:00
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Dec 2010 17:43:52 +0100, w <ie86se$ol1$1@inews.gazeta.pl>, totus
    <t...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Podałeś jakiś typ i model? Umknęło mi. Wal śmiało. Nie oszczędzaj. Podaj coś
    > lepszego w LCD niż ta moja słaba i stara belinea.

    Podałem. KAŻDY. Każdy LCD, ewentualnie oprócz jakiś znalezisk, da lepszy obraz
    niż Twoja wysłużony kineskop, który dawał ostry obraz ładnych X lat temu. A do
    zastosowań wątkotwórcy więcej niż na pewno.

    Nie hamuj się, postaw sobie ten CRT obok jakiegoś LCD i sam sprawdź sobie
    różnicę. Ja na siłę przekonywać nie będę, zresztą niektórych nie warto, czyż
    nie?