  • Data: 2010-12-14 17:27:13
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl wrote:

    > Ach, teraz rozumiem. Jeżeli mnie odpowiada nisko zawieszony 2-osobowy
    > sportowy samochód z turbo, to będę go polecał wszystkim naokoło -- nawet
    > jeżeli zapyta mnie ojciec szukający auta na różne podróże dla 4-osobowej
    > rodziny.

    > Też racja. Powiem mu, że samochód zapewne mniej spali, szybciej dojedzie
    > na miejsce, a wszystkie laski będą za nim oglądały się.
    > Jeżeli mnie zapyta "Ocipiałeś?", to mu powiem, że ja mu daję super
    > argumenty, a on mnie obraża...

    Ale fajne. Całą wirtualną rozmowę stworzyłeś. Monitor CRT nadaje się również
    dla czteroosobowej rodziny. Może nawet lepiej bo nasycenie kolorów nie znika
    dla skrajnych osób gdy cztery osoby jednocześnie obserwują ekran. Ciągle
    zapominasz o typie tego nowoczesnego monitora LCD. hahaha. Świetnie się z
    Tobą rozmawia. Ciekaw jestem co jeszcze wymyślisz. Podaj typ i kończymy
    wątek, a Ty wychodzisz dla wszechświata jako Światły zwycięzca a ja jako
    ciemny kołek. Piękne.