  • Data: 2009-10-28 08:21:54
    Temat: Re: Graś w TOKFM
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy"

    > Migalskiego nie podejrzewam o udział w takim spisku.

    Ja podejrzewam że nawet sam to wymyślił. Konstatując jego ostatnie
    wystąpienia mam pewność że:
    1. Jego punkt widzenia jest nierozerwalnie związany z siedziskiem.
    2. Chce oficjalnie uzyskać potwierdzenie swojego wazeliniarstwa wpisem do
    księgi Guinnessa, a bardziej wyrafinowana metoda ma mu przynieść żółtą
    koszulkę w peletonie szczurów.
    Zastanawiające jest że drzewiej stać było go na szczyptę obiektywizmu.

    pzdr
    olo