    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Date: Fri, 03 Feb 2006 07:17:49 GMT

    > rachunek....

    > ladne mi uscislenie...

    > domu, a
    >
    > 1. Najwyrazniej rozmawiamy o czym chcemy...
    > 2. Watek zostal zalozony wypowiedzia w kwestii KREDYTOW MIESZKANIOWYCH
    > wiec
    > kwestia emerytow nie jest "w temacie"
    > 3. W tym watku pojawila sie informacja (nie zdementowana) ze emeryt MOZE
    > otrzymywac swoja emeryture DO REKI OD LISTONOSZA.

    Wiec zaczerpnij informacji po roznych ZUS-ach i moze oczka sie otworza.

    > Bledne zalozenie.
    > Jesli emeryt nie moze sie udac do banku a chce miec konto to MUSI uzywac
    > obslugi zdalnej. Banki "internetowe" mozna obslgiwac przez internet i/lub
    > przez telefon.

    Wszystko jest blednym zalozeniem... ehh typowo nowomowa Polska! Skoro gosc
    pisze "mbanki odpadaja" bo jak sobie wyobrazasz dziadka lub babcie 70 moze
    85 ltnia-ego zakladajacego net w domu?! Poza tym to juz sa koszty: komputer,
    internet... telefonicznie, trzeba sie uwierzytelniac, wklepywac cos z
    klawiatury..ect, zrozum, skoro ktos pisze, ze internetowe banki odpadaja to
    znaczy, ze twoje teraz zalozenie jest bledne, bo byc moze osoba ta zna
    "swojego" emeryta i wie, ze nie da sobie z tym rady.
    Jak ja nietrawie takich wypowiedzi jak twoja, ze bldne zalozenie... dla
    tobie podobnych najlepiej by bylo by kazdy wygladal tak samo...

    > mBank moze miec "pobliski bankomat"
    > Inteligo

    reszta [ciach] bo mial slowny pisany niezgodnie z zalozeniami wstepnymi...
    ps.
    handlowiec z ciebioe kiepski, bankowiec tez tak jak i inzynier, bo olewasz
    wstepne zalozenia i naginasz pod siebie...