    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Date: Mon, 06 Feb 2006 21:31:53 GMT

    > Cała ta moherowa polityka jest porażająca. Najpierw wyciskają z nas
    > podatki a potem rozdają pieniądze wg własnego widzi mi się. Żeby dostać to
    > dofinansowanie musisz żyć wg reguły, którą dla Ciebie ułożył
    > wszechwiedzący PiS. Kupić dokładnie takie mieszkanie, jakie sobie dla
    > Ciebie wymarzył PiS. Musisz być dzieciaty - tak ponoć jest w projekcie
    > ustawy. Szkoda, że jeszcze nie dopisali, że masz co niedzielę chadzać do
    > kościółka.

    Taki wybraliscie sobie rzad.

    > Ciekawe jest też założenie, że żeby rozkręcić gospodarkę, musimy najpierw
    > złupić podatników, wpompować pieniądze z budżetu w budownictwo, przy
    > okazji jeszcze się zadłużając.
    > Dla czego akurat budownictwo a nie, dajmy na to, hodowlę kurczaków albo
    > produkcję oprogramowania?

    Bo budownictwo najwiecej wnosi w rozoj gospodarki, zwieksza sie popyt na
    pieniadze. Oprogramowanie to se mozesz w domu napisac i sprzedawac po pare
    zlotych a bez domu tego nie zrobisz.

    > Najwyraźniej wróciliśmy do czasów, kiedy to rząd wie najlepiej w co należy
    > inwestować, w jakich mieszkaniach powinniśmy mieszkać, ile dzieci
    > powinniśmy posiadać i w tym celu musi nas wydoić do zera i wpędzić w
    > jeszcze większe długi.

    Ale najwieksze dlugi powstaly podczas rzadow UW, PO, AWS i Solidarnosci...

    > Balcerowicz od kilkunastu lat bębni, że na drodze do szybszego wzrostu
    > stoi nasze zadłużenie, ale jak grochem o ścianę. Chłopki, którzy przespali
    > się na styropianie, wiedzą lepiej a Balcerowicz musi odejść...

    Balcerowicz od kilkunastu lat trabi o zadluzeniu a sam dalej pomaga sie
    zadluzac... poczytaj plan rozwoju gospodarki z bnaku swiatowego, a
    zobaczysz, ze Balcerowicz jest jedynie wykonawca i niczym wiecej. Poza tym
    dla przypomnienia: schadzanie gospodarki, koncesje, przejscie z dnai na
    dzien w potezne oprocentowanie, oddanie bankow (bo sprzedaz to raczej byla
    umowna) to zasluga wlasnie banku swiatowego ktorego wykonawca jest
    balcerowicz.

    > Wracając do tematu wątku: Nie wiem, czy akurat lobby bankowe maczało w tym
    > palce. Możliwe, że PiS tak sam z siebie zrobił im dobrze :)

    Ogolnie to mi to wisi, czy PiS zrobnil to czy tamto czy ktokolwiek inny i
    tak wladza w Polsce musi tanczyc pod dyktando banku swiatowego i koniec.
    Wiec jaki sens jest sie czepiac do jakiejkolwiek obecnie wladzy, zwlaszcza,
    ze ci sami ludzie juz byli...wiec wiadomo bylo z gory, ze bedzie tak samo.