  • Data: 2006-02-13 22:11:39
    Temat: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Taką mamy aktualnie obowiązującą doktrynę.

    To nie doktryna a ekonomia.

    > Dawniej motorem gospodarki było górnictwo. Do dziś mamy po tych czasach
    > święte krowy, przekonane, że wszystko się im "należy".

    Wiesz, ja szanuje kazdego kto pracuje, gornik pracuje naprawde ciezko (nie
    mam w rodzinie ani wsrod znajomych gornikow) i nie ladnie jest go obrazac
    mowiac "ze wszystko im sie nalezy". a gornictwo to energetyka, a wiec motor
    do wszeklkich inwestycji zarowno programista - potrzebuje pradu jak i
    inwestycji budowlanych. A poza tym gornictwo wcale obecnie nie jest
    nieoplacalne, o czym niestety caly czas sie nie mowi... byc moze komus
    zalezy na tym by Polska kupowala wegiel od angli, usa czy australi...bo
    przecie tak jest dla polakow lepiej... wszystko kupowac...

    > Teraz to budownictwo pasuje do obowiązującej ideologii bo przy okazji
    > takie prosocjalne...

    Budownictwo zawsze jest zgodne z kazda ideologia, jaka by nie byla... od
    czasow jaskiniowych kiedy to czlowiek walczyl o schronienie. Idz, mieszkaj
    na ulicy czy pod mostem...

    > Można zdusić podatkami wszystkie inne dziedziny ale budownictwo trzeba
    > dotować.

    Bo musi byc wspierane - nieruchomosci sa najlepsza inwestycja, bo ida zawsze
    w gore.

    > No, może jeszcze rolnictwo - to z kolei doktryna ogólnoeuropejska. :)

    O tak, kupujmy tez artt. spozywcze, jasne jestesmy tak bogatym narodem, ze
    nie potrzba nam niczego produkowac... mozemy sobie kupic. Dziwne, ze o
    rolnictwo kazde panstwo dba i stara sie jak najbardziej je wspierac... coz
    za ogolno swiatowy komunizm jesli chodzi o rolnictwo..prawda?

    > Zawsze znajdą się tacy, co wiedzą lepiej od nas i od rynku, co dobre dla
    > nas i dla gospodarki.

    Sa ludzie ktorzy wiedza o co chodzi, ty znasz sie jedynie na swoim malym
    domowym budgecie... i jak widac masz blade pojecie o reszzcie. A troche
    pomysl, jak by wygladal swiat wg. twoich zasad.