  • Data: 2006-02-13 19:27:32
    Temat: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Feb 2006 23:30:09 GMT, "l.b" <p...@p...com>
    wrote:

    >Ale wszelkie przyklady jakie podales dotycza budownictwa.

    nie. Sieci mogą być radiowe, światłowodowe (w już istniejących
    kanałach) a nawet ciągnięcie kabla na słupach to przeciez nie
    budownictwo. Rozbudowa browaru to raczej zakup dodatkowych kadzi,
    linii rozlewniczych. A gdzie dopatrzyłeś się budownictwa w
    sprowadzaniu rud, to już doprawdy nie wiem...

    >Bo budownictwo pociaga wszystko... ludzie mieszkac musza, jezdzic
    >luksusowymi pojazdami nie, tak jak nie musza jezdzic na superwakacje...

    zaraz, zaraz. Ja zapytałem jasno: dlaczego milion złotych wydany na
    budownictwo miałby więcej dać gospodarce niż milion złotych wydany na
    samochody czy cokolwiek innego?
    Nie filozofuję co ludzie wolą, a skupiam się tylko na tym dlaczego to
    urzędnik miałby decydować, że mam wydać swoje pieniądze na farby a nie
    na skórzaną tapicerkę (bo do tego sprowadza się "popieranie"
    budownictwa).

    >wiem.. jesc i ubierac sie tez musza, ale budownictwo to caly przeglad
    >gospodarki.

    nadal mnie nie przekonałeś. Pojęcie "przegląd" to raczej z mową
    urzędniczą mi się kojarzy.
    --
    Jarek Andrzejewski