  • Data: 2005-10-27 16:52:56
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:djquhj$psl$1@inews.gazeta.pl...

    > Eee ? Bo jak dobrze pamiętam, to PiS zaproponowało stanowisko marszałka
    > PO.

    Tak, tak.

    > Następnie PO zgłosiło Komorowskiego. Coś pominęłam? To PiS miał wskazywać
    > kogo ma PO wystawić jako kandydata PO :-) ?

    To oczywiście podlega negocjacjom, bo jakże inaczej? W końcu PiS właśnie
    dlatego zaproponował Marcinkiewicza, żeby był strawniejszy dla PO.

    > Ale na stanowisko szefa MON to już się pisiorom nadawał?

    Bo to i tak już szczebel niekompetencji dla niego - po co więc pchać go
    wyżej? Minister wojska jest fragmentem władzy wykonawczej, a marszałek
    sejmu - szefem władzy ustawodawczej, nie widzisz różnicy?

    > No i? Znowu PiS ma wskazywać kto ma być kandydatem PO? I co masz do
    > Niesiołowskiego?

    Dowodów oficjalnie brak, ale Niesiołowski nie jest przesadnie czysty w
    papierach. Poza tym, jeśli ktoś jest oszołomem, to właśnie on - zawsze był.
    Nagle tak się "europejczykom" spodobał w roku 2005?

    > Tak, tak - zdrowie, gospodarkę, infrastrukturę - żeby kaczki miały na kogo
    > zwalać ewentualne niepowodzenia. Niech sobie same budują te 3 miliony
    > mieszkań - ja je chętnie zobaczę. Bo jak na razie to widzę Leppera jako
    > wicemarszałka i EUR po 4 zeta.

    Leppera marszałkowski stołek już raz w dupę ubódł, może i za drugim razem
    być podobnie. Skoro uważasz, że 4 zł to nagle tak strasznie dużo, to
    dlaczego jeszcze niedawno spece od centrolewicowej gospodarki łapali się za
    łby, kiedy złoty "osiągnął dno" spadając z 4,8 na 4,3? Bez żartów - obecny
    spadek to efekt dolara, rosnącego zadłużenia, przedłużającego się pata w
    rozmowach rządowych i agresywnej polityki Putina wobec inwestorów.
    Mimo zaklęć w mediach, giełda też specjalnie się nie ciska. Więc o co ta
    tragedia?

    > Tak,tak - wszyscy spiskują przeciw kaczkom. Ale razem z Giertychem i
    > Lepperem układ zostanie odsłonięty :-)

    Brak argumentów? Przeciwko Kaczyńskim spiskowano od lat, ale teraz raczej
    mamy naturalne zmagania powyborcze, a nie spiskowanie.

    > No właśnie - pół na pół. A teraz to pół na pół to jest PiS z dodatkiem
    > Leppera. Suuuuper!

    A dlaczegóżby to PiS miałby się w 100% poddać PO - w końcu to PiS wygrał
    wybory? Negocjacje to negocjacje, a nie koncert życzeń i "...krokodyla kup
    mi luby".

    > Nie denerwuj się tak- kaczki z Lepperem Polskę naprawią, wprowadzą

    Ja jestem spokojny - to raczej zwolennicy Tuska - Miller, Kwaśniewski et
    consortes, przebierają nerwowo nogami :) I mi się to podoba :-D

    > praworządność itp. :-) Wiesz - jak mam dość dobrą pamięć i pamiętam jak
    > kaczory nazywały Leppera - a teraz się z nim ściskają. To może tak
    > uczciwie
    > powiedzą z kim budują koalicję, a nie wciskają ludziom ciemnotę?

    To samo możnaby powiedzieć o wielu ludziach z PO, prawda? Nie popieram
    oczywiście ani nie wybielam Leppera. To swołocz jakich mało, choć cwana i
    niegłupia. Ale i niektórzy platformersi mają niemało za pazurami. A z kimś
    rządzić trzeba. PO miała szansę - nie chciała. To paszła z piaskownicy i nie
    przeszkadzać ;)

    T.