  • Data: 2005-10-27 17:04:47
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:djqvff$371$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wątek moim zdaniem już jest zanadto offtopiczny, ale tylko nadmienię

    Ba!

    > ogólnie, że na tle co poniektórych kandydatów PiSu na ministeria to
    > zarówno Komorowski jak i Niesiołowski wydają mi sie a) kompetentni; b)
    > ogólnie dobrze wykształceni; c) dobrze wychowani; d) pobożni i e)

    Sure, ale żadna z tych cnót, ani też wszystkie razem, nie gwarantują sukcesu
    w rządzeniu. W przeciwnym wypadku prof. Buzek już dawno zostałby polskim
    Rooseveltem.

    > jednoznacznie zorientowani seksualnie.

    A który to, że z ciekawości zapytam bez ogródek, pedał czy inny pedofil?
    Bliżej jesteś, ludzi znasz, może czegoś się wreszcie prowincjoki dowiedzą?
    ;)

    > Nie chcę się kłucić, więc dla mnie koniec na tym.

    OK, przynajmniej niech w bankach znikną polityczne kłótnie :)

    T.