  • Data: 2005-10-27 18:17:43
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-10-27 20:09- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    r...@a...net.pl, gdy pisał(a):

    > Hmmm, a ile ty masz latek, że nie pamiętasz wywodów Marka Jurka? Cytuję:
    > "Dzieci nie bite są mniej współczujące i bardziej histeryczne".

    Przed chwilą na własne uszy słyszałem, jak onże dwojga imion, bez
    nazwiska wypowiedział się na temat bliski grupie, bo w kwestii kredytów
    związanych z planem zbudowania 3 milionów mieszkań. Najpiękniejszy fragment:
    "Mieszkania kupuje się na całe życie. A potem można je zamienić"

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****