  • Data: 2005-10-27 19:54:12
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Gorzej ci może? Jeśli chcesz sobie pokpić, to wysil inteligencję,
    > pośmiejemy się razem. A jeśli brakuje ci argumentów, to szukaj, może
    > coś znajdziesz.

    Dziecko - jak chcesz sobie popluć to idź do piaskownicy - tutaj są poważni
    ludzie.

    > Przyganiał Kociołek Gierkowi.

    Hehehe - Jarek Gierkowi nawet podziękował, że tak ładnie wspierał Lecha :-)

    >Ty naprawdę myślałaś, że polityka
    > wygląda jak konferencja prasowe JKM Jolanty?

    Serce mi krwawi jak Cię czytam ;-)

    >A może wciąż wierzysz w
    > rzetelny liberalizm Platformy? I w to, że tam sami uczciwi i
    > niepokalani? :))))

    "Wszyscy kradną" co ;-) ?

    > Na razie nic nie rozdzielono, prawda? A może uważasz, że PO ma być
    > pierwsza w kolejce, bo taka europejsko-postępowa? Zwycieżca wyborów
    > to nie Święty Mikołaj - ma zadania, musi obsadzić stanowiska, widzisz
    > jakieś inne sensowne wyjście?

    > SLD uczciwości nie miało ni w ząb.

    Czytaj ze zrozumieniem. Uczciwości w tym, że nie twierdzili że są uczciwi.

    Coś Ci się w tej główce popier....

    przyszłość/ Woody Allen