  • Data: 2005-10-28 12:12:18
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Lerski wrote:

    > ciekawe co by było w sytuacji odwrotnej - gdyby PO- wygrało. Mozna z
    > spokojnie założyć, że też by koalicja nie powstała i....mielibyśmy
    > mniejszościowy rzad PO?:)

    Nie wiem co by było w odwrotnej sytuacji i Ty także tego nie wiesz. Na razie
    patrzę na to co się dzieje i porównuję to co było mówione do tego co jest
    robione.

    > ja sądzę, że obie partie grają tak, żeby ewentualne niepowodzenia
    > zwalić na przeciwnika. Teraz PO oskarża PiS o koalicje z LPR itp,
    > a sami ich do tego wepchneli -

    Aha - czyli to platforma zmusiła PiS do głosowania za Lepperem, wycinania
    Komorowskiego i Niesiołowskiego. No ciekawostka przyrodnicza.

    >wystarczyło(?) ulec PiS i zgodzić się
    > na stratę marszałka sejmu(albo co jeszcze prostsze zakońćzyć szybciej
    > rozmowy koalicyjne am nie domagać się, żeby PiS realizował obietnice
    > wyborcze PO) a nie pokazywać, że przegralismy ale potrafimy się
    > stawiać.

    Ergo - zgodzić się na niedotrzymywanie ustaleń pod groźbą tego, że PiS
    zacznie głosować z LPR i Samoobroną.

    przyszłość/ Woody Allen