  • Data: 2010-10-30 19:58:41
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiadam Animce, bo wcześniejszego postu nie widzę.

    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Wystarczy kliknąć w poniższy link, przepisać kod na obrazku i kliknąć "Podoba mi
    się".

    Mnie każde zdjęcie podoba się -- musiałbym to uwzględnić przy klikaniu... :)

    Pomóż nam w starcie! Zaproś znajomych do akcji!

    Nie mam znajomych. :)

    Ja brak mebli przypłaciłem kłopotami z kręgosłupem. :)
    (tak więc -- więcej ruchu, którego przy żonie nie powinno brakować) :)

    -=-

    Moim zdaniem proszący o pomoc nie jest żebrakiem, ale oszustem. :)
    I żebrania nie lubię (choć żebranie rozumiem i uważam, że żebraków
    należy wspierać) i oszustów (ale przeciwko oszustwom należy walczyć)
    nie cierpię. :)

    -=-

    Mam uszkodzony kręgosłup? Mam też pralkę z uszkodzonym obciążnikiem.
    Mam też chętnych na tę pralkę. Nie mam natomiast chętnych na postawienie
    nowej pralki (stoi w przedpokoju od 16 października -- dni papieskie trzeba
    pamiętać?) w miejscu starej. W trakcie obracania tej nowej pralki objawiły
    się trudności okołokręgosłupowe. :)

    Gdybym ja był młodym i silnym, ale nie miałbym pralki -- w tak zwanych
    podskokach bym przesunął komuś dwie pralki (starą trzeba wysunąć a w jej
    miejsce trzeba wsunąć nową -- dla zdrowego człowieka pracy tyle co nic)
    w zamian za pralkę starą, ale sprawną, choć z pękniętym obciążnikiem
    dolnym -- stara pralka pierze dobrze i poza pękniętym obciążnikiem
    nic jej nie dolega, a obciążnik taki można by wziąć z innej starej
    lub nawet można korzystać z tego pękniętego, choć co jaki czas trzeba
    pralkę odwrócić do góry nogami i dokręcić nakrętki mocujące obciążnik,
    co dla zdrowego człowieka może być rozrywką.

    Kiedyś ksiądz Alojzy Chojnowski uczył nas na religii, aby nie dawać
    nikomu nic za darmo, gdyż Bóg daje człowiekowi nie za darmo, ale za
    pracę, pomijając rzecz jasna sytuacje typu -- karmienie niemowląt. :)
    Opowiadał nam, jak to kiedyś przyszedł do niego człowiek proszący go
    o jedzenie lub o pieniądze na jedzenie. Ksiądz wiedział o tym, że ów
    gość nie szukał jedzenia, lecz picia, i nie o wodę chodziło, a o coś
    mocniejszego, lecz spokojnie wyjął łopatę do odgarniania śniegu
    i zaproponował dobrze płatną pracę. Przybysz obruszył się...

    -- Przyszedłeś do mnie drogą odśnieżoną przeze mnie i prosisz mnie o pomoc,
    ale nie chcesz wykonać nawet tej pracy (odśnieżania) z której korzystasz,
    bo jakoś to do mnie przyszedłeś. :)

    -=-

    Do proszącego -- nie łatwiej prosić o pracę, dzięki której można mieć:

    -- pozycję społeczną (jakże ważną w małżeństwie!!!)
    -- pieniądze
    -- rozwój psychiczny i fizyczny
    -- znajomości

    Za jakiś czas poprosisz o klikanie w sprawie samochodu, później będzie klikanie o dom
    itd...

    -=-

    IMO to prawda, że kobiety lubią stabilizację.
    Ale nawet jeśli w wyciągnięciu jest długi na pół metra, ma bardzo
    dużą średnicę i zapewnia stabilizację -- nie zawsze skusi... ;)
    Kobiety wiedzą albowiem o tym, że same parametry mechaniczne (że
    to tak określę) niewiele znaczą. :) Ważne są parametry optyczne. :)
    (to tak przy okazji fotografii rzecz jasna -- i parametrów obiektywów)

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 .
    . 428
    | 730 09 1112 16 18 . . . 729 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 . 410
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 *28 690 1|y 390
    *23 25 *28 393