  • Data: 2014-03-23 11:24:14
    Temat: Re: Gubię kartę i...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 01:23:00 -0700 (PDT), Benny napisał(a):
    > Witam. Mam pytanie odnośnie bezpieczeństwa kart debetowych. Dajmy na to gubię
    portfel wieczorem, a rano...
    > Paypass 4 transakcje po 50 zł da się przełknąć.

    A skonczy sie na 4 ?
    Wroclawskie biletomaty ponoc nie sprawdzaja online ..

    > Ale co z transakcjami internetowymi?
    > Gość wpisuje numer karty, datę, nazwisko oraz kod CVV - WSZYSTKO JEST NAPISANE
    > NA KARCIE
    > Dajmy na to kupuje coś na allegro. Ma konto nie zweryfikowane,
    > kupuje coś co nie trzeba przesłać na dany adres fizyczny, więc
    > np karty doładowujące telefon. Telefon oczywiście nie zarejestrowany.
    > Telefon może doładować na tysiące.

    Ale stosunkowo latwo ustalic wlasciciela.
    No chyba ze sie okaze ze juz wszystko wygadano, z wietnamskimi
    numerami.

    > Czy to rzeczywiście może tak wyglądać? Czy noszenie karty może być bardziej
    >niebezpieczne od noszenia przy sobie gotówki?

    Tak to wyglada. Co ciekawe - od kilkudziesieciu lat. I jakos w USA nie
    jest problemem. Ale my nie zyjemy w USA :-(

    Sa ubezpieczenia, jest 3D-Secure.

    J.