  • Data: 2008-08-06 21:02:49
    Temat: Re: HSBC bardziej ekskluzywni.
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:ca3a9e71-7f2c-4a06-a9d1-cfda60b2f036@m3g2000hsc
    .googlegroups.com...

    /.../
    > ToiP znikla calkiem ze strony, pozostawili tylko informacje dajace
    > odczuc, ze obecnie tylko obsluga zamozniejszego segmentu.

    Citibank tez taki kiedys zaczynal. Dopiero pózniej zszedl do poziomu...
    (bruku?)

    Podpisujac wielomilionowy kontrakt w Nowym Jorku, Rockefeller przyglada sie
    siedzacemy naprzeciw kontrahentowi z Europy Wschodniej. Naraz mówi: "Czy mi
    sie wydaje, czy tez rok temu pan mnie prosil o jalmuzne?..."
    Kontrahent odpowiada: "Slusznie. Po prostu u nas na wschodzie najpierw sie
    bieduje, a potem robi interesy. Za to u was na zachodzie najpierw sie jest
    milionerem, a potem schodzi na dziady..."

    Tak samo bedzie i z tymi "eksluzywnymi" bankami zachodnimi....

    k.