  • 1. Data: 2008-08-06 10:53:02
    Temat: HSBC bardziej ekskluzywni.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Widze, ze w ofercie na ich stronach pozostaly wylacznie produkty
    Premium.
    Nie ma juz wymienionych poprzednio oferowanych zwyklych KK z 0,5%
    zwrotem za zakupione w roku towary i uslugi.

    ToiP znikla calkiem ze strony, pozostawili tylko informacje dajace
    odczuc, ze obecnie tylko obsluga zamozniejszego segmentu.

  • 2. Data: 2008-08-06 21:02:49
    Temat: Re: HSBC bardziej ekskluzywni.
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    /.../
    > ToiP znikla calkiem ze strony, pozostawili tylko informacje dajace
    > odczuc, ze obecnie tylko obsluga zamozniejszego segmentu.

    Citibank tez taki kiedys zaczynal. Dopiero pózniej zszedl do poziomu...
    (bruku?)

    Podpisujac wielomilionowy kontrakt w Nowym Jorku, Rockefeller przyglada sie
    siedzacemy naprzeciw kontrahentowi z Europy Wschodniej. Naraz mówi: "Czy mi
    sie wydaje, czy tez rok temu pan mnie prosil o jalmuzne?..."
    Kontrahent odpowiada: "Slusznie. Po prostu u nas na wschodzie najpierw sie
    bieduje, a potem robi interesy. Za to u was na zachodzie najpierw sie jest
    milionerem, a potem schodzi na dziady..."

    Tak samo bedzie i z tymi "eksluzywnymi" bankami zachodnimi....

    k.

  • 3. Data: 2008-08-07 08:20:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > ToiP znikla calkiem ze strony, pozostawili tylko informacje dajace
    > odczuc, ze obecnie tylko obsluga zamozniejszego segmentu.

    Te ich karty w ogóle sie im nie sprzzedawaly, sprzedaz co-brandu z Ikea tez
    dramatyczna w ostatnim czasie. Zreszta nic w tych kartach nie bylo
    ciekawego.

    A co do ekskluzywnosci HSBC, to smiech na sali. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2008-08-07 08:21:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    Te ich karty w ogóle sie im nie sprzzedawaly, sprzedaz co-brandu z Ikea tez
    dramatyczna w ostatnim czasie. Zreszta nic w tych kartach nie bylo

    A co do ekskluzywnosci HSBC, to smiech na sali. :-) Jedyne co im w miare
    dobrze w PL wychodzi, to sprzedaz pozyczek gotówkowych, gdzie konkuruja z
    Lukasem, Eurobankiem i Sygma.

    marekz