eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji! › Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Michał Miszewski <m...@g...spamerom-nie.com>
    Subject: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Date: 31 Jul 2008 17:24:00 GMT

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 21:51:58 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > 5. ing
    > logowanie: login, hasło wybrane znaki - ciekawe zabezpieczenie
    > operacje: zapomnialem :p - ostatnio nie przelewałem
    > podpowiedź: duże bezpieczeństwo dzięki selektywnym znakom

    Moim zdaniem to nie jest skuteczne zabezpieczenie, jeśli w komputerze znajdzie
    się trojan - malware może obserwować wpisywane znaki i po kilku-kilkunastu
    razach pozna wystarczającą ilość znaków hasła, by umożliwić szansę na
    nieuprawnione logowanie.

    Z tego co wiem, same przelewy nie zawsze są autoryzowane hasłem SMS (decyduje
    o tym jakiś algorytm).

    Pozdrawiam,

    --
    Michał Miszewski