  • Data: 2007-02-07 12:41:25
    Temat: Re: Hakowanie Nordei :)
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
    > Poinformowali o tym bank? Czy tez probuja na tym zarobic?

    Och tak, próbują zarobić. Zarobiłem 0,0012 zł.

    > To zalezy. Jesli poinformuje najpierw o tym M$ a reszte swiata po
    > usunieciu bledu - to jest super gosc. Ale jesli wykorzysta ten blad,
    > zeby okrasc M$ czy tez zwyklego usera - to juz jest szuja.

    Kiedyś informowałem Nordeę o błędzie - żeby dodać kontrahenta do listy
    zdefiniowanych kontrahentów normalnie trzeba wpisać kod jednorazowy. Ale
    wystarczy dodać przelew zbiorczy i zaznaczyć 'dodaj kontrahenta pod nazwą
    skróconą' (czy jakoś tak) i po dodaniu przelewu (do tego nie potrzeba hasła
    - on jest tylko dodawany do 'zbiorówki') nowy kontrahent jest automatycznie
    dodawany do listy.

    Nie jest to jakiś wielki problem, ale skoro i tak można dodawać kontrahentów
    bez kodu, to po co w 'normalnej procedurze' tego kodu wymagać?

    W każdym razie zlali mnie i niczego nie poprawili (a zgłaszałem im to chyba
    jakiś rok temu).

    Tak więc informowanie banku nie ma sensu.

    P.