  • Data: 2004-01-29 13:00:09
    Temat: Re: Handlobank (było Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par)
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> writes:

    > Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:87oesnvuub.fsf_-_@cauchy.softax.local...
    >
    > [...]
    >
    > Piękna opowieść :) Jakby z innego świata :) Pamiętającym pewnie się łezka w
    > oku zakręci :)

    Ech...

    A zapomniałem jeszcze o odmiejscowionym rachunku - tu też handlo był
    unikatem, pozwalając załatwiać swoje sprawy w dowolnym oddziale,
    podczas gdy wszędzie trzeba było latać z każdą głupotą do tego jednego
    jedynego prowadzącego rachunek. Oraz o ... balonikach (ta akcja
    ściągania potencjalnych klientów z ulicy).