  • Data: 2004-01-29 20:21:51
    Temat: Re: Handlobank (było Re: mbankowym uciekinierom ostrzeżeń par)
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kasperski" napisał:
    > Ech...
    >
    > A zapomniałem jeszcze o odmiejscowionym rachunku - tu też handlo był
    > unikatem, pozwalając załatwiać swoje sprawy w dowolnym oddziale,
    > podczas gdy wszędzie trzeba było latać z każdą głupotą do tego jednego
    > jedynego prowadzącego rachunek. Oraz o ... balonikach (ta akcja
    > ściągania potencjalnych klientów z ulicy).

    Hehe, aż się łezka w oku kręci.... Ja to wspominam jako największy skok (szok?)
    w polskiej bankowości. I to nie cenowy - Handlo był chyba trochę droższy- ale
    właśnie technologiczny i jakościowy. ZUPEŁNIE inna bankowość w wydaniu jednego z
    najlepszych banków (w owym czasie) - BHW. To było znakomite połączenie tradycji
    BHW z nowoczesnością. Ale chyba naważniejsza cechą była CAŁKOWICIE (w tamtym
    czasie) inny sposób podejścia do bankowości. Nie tylko w obsłudze klienta, ale
    także sprzedaży (telefony Siemens przy otwarciu konta). Jak ładnie Marcin
    napisał - to były czasy molochów i szarości w bankach... Klient był złem
    koniecznym. Pracownicy nie mieli targetów sprzedażowych etc.

    Pewnie gdyby doszło do fuzji BHW i BRE, to Handlo byłby do dziś. Nie powstałby
    mBank, MultiBank.... Ale przyszedł citi-walec i wyrównał ;-((

    Ps. Marcin - były jeszcze wielofunkcyjne bankomaty (do dziś w ex Handlo). Także
    zastrzeżenie karty od momentu zgłoszenia przez __telefon__ ! toż to był szok !
    Takie banki jak pekaosa czy pkobp realizowały zastrzeżenie karty w ciągu 48h od
    momentu zgłoszenia. Tak można by pewnie wyliczać długo...

    --
    Pozdrawiam,
    Witek