  • Data: 2005-04-06 23:40:10
    Temat: Re: Haracz
    Od: nod <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rsa127 napisał(a):

    >A możesz podać jakieś podstawy prawne, że to jest legalne i zgodne ?? Bo
    >mnie ich ubezpieczenie nie interesuje, ja kartę ubezpieczoną mam i czuję się
    >bezpieczny, a jak oni się boją czegoś to niech się ubezpieczą, ale mnie tym
    >dodatkowo nie obciążają.
    >
    >pozdr
    >nod
    >
    >To chyba coś nie tak. Jeśli ktoś uważa, że coś jest nielegalne to niech da
    >podstawę prawną, a nie na odwrót.

    Umowa eCard - merchant zabrania przenoszenia kosztów w przypadku
    płatności kartą na klienta, tylko dlatego, że wynrał właśnie tą formę
    płatności (dowiadywałem się w eCard'zie). Niestety prawo jest w tej
    materii jak zawsze kulawe i pseudo-ubezpieczenie jest dobrą przykrywką
    do przerzucenia kosztów, bo nosi nazwę "ubezpieczenie".

    pozdr
    nod