  • Data: 2011-12-16 20:05:18
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Gru, 17:42, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > odwiedziłem nową grupę, ale tam też są beznadziejni traderzy,
    > katastrofa buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > http://www.harmonictrading.pl/2011/12/09/fw20daxeuru
    sd/#disqus_thread

    ubawili mnie analny którzy na stronie harmonika usiłują odkryć cos co
    jest łatwe, proste i przyjemne, zarabianie forsy dzięki AT

    jak można być takimi debilami i grać przeciwko rynkowi

    najwiekszy ubaw mam z harmonika, pajacyk obstawia z uporem maniaka L,
    a rynek swoje, zapierdala przeciwko niemu, każdy rynek którego dotknie

    niezły ubaw, ludzie uważajcie na rekomendacje harmonika, pewne jest że
    rekomendacjami i swoim bajdużeniem utopi gość Waszą kasę, ostatnio
    najwiekszy cyrk pokazał nieudacznik na projekcach dot. KGHM, ciekaw
    jestem w czyim interesie ????

    buhahahaaaaaaaaaaaaaa