  • Data: 2012-03-06 17:45:56
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    harmoniczny niezły dowcip panienka sypnął ci się, cytuję:
    "Pan Wojtek korzysta z analogii przede wszystkim, ja przede wszystkim
    z geometrii i łączę kilka rynków,'

    Jak otworzyłeś buhahah dzisiejszy dzień?

    USDPLN krótka

    konie na bananie długie

    EURUSD długie

    czy mam jebnąć ze smiechu buhahahahahahaaaaa, na wszelki wypadek
    zamieszczę to pytanie na biznes .wgpw

    jak to jest po 3kroś Pan Rynek wydymał ciebie panienka harmoniczna
    dzisiaj

    przecież ty łykasz tylko 100-punktowe buhahaha trendy, ale jako stop
    loss buhahahahaha

    aleś mnie ubawił harmoniczny