eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Hasło zamaskowane" w VeloRe: "Hasło zamaskowane" w Velo
  • Data: 2023-09-21 08:28:25
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20.09.2023 o 11:37, Dawid Rutkowski pisze:
    > środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
    >> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
    >>> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    >>>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    >>>>> Trybun:
    >>>>>
    >>>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    >>>>> Odciskiem palca?
    >>>>>
    >>>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    >>>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
    >>> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia aliasu
    >>> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil wykoncypował,
    >>> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
    UNIX kazał ;),
    >>> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    >>> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    >>> "starego hasła".
    >>> Nadziałem się na to dwa razy:
    >>> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem można
    było wrócić
    >>> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    >>> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
    kiedyś
    >>> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
    >> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
    >> konta?
    > Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
    > To znasz login i hasło czy nie?
    > Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej samej
    > komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
    > Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.

    Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
    wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
    telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
    A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
    na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
    są bez znaczenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1