eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Hasło zamaskowane" w VeloRe: "Hasło zamaskowane" w Velo
  • Data: 2023-09-21 17:20:04
    Temat: Re: "Hasło zamaskowane" w Velo
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    czwartek, 21 września 2023 o 08:28:26 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > W dniu 20.09.2023 o 11:37, Dawid Rutkowski pisze:
    > > środa, 20 września 2023 o 11:22:59 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > >> W dniu 19.09.2023 o 17:43, pl.biznes.banki pisze:
    > >>> wtorek, 19 września 2023 o 13:57:16 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > >>>> W dniu 19.09.2023 o 10:58, Eneuel pisze:
    > >>>>> Trybun:
    > >>>>>
    > >>>>>> Jak to obejść w ich aplikacji mobilnej?
    > >>>>> Odciskiem palca?
    > >>>>>
    > >>>> Błędne koło, aby ustawić taki sposób logowania trzeba wejść na konto a
    > >>>> to w nowo zainstalowanej aplikacji wymaga zalogowania z podaniem hasła.
    > >>> Zmień na 13 znakowe (kurtałka, ale pech, brakuje 1 znaku - mi do zrobienia
    aliasu
    > >>> w nowym systemie żubra zabrakło 2 znaków - nie wiem, jaki to debil
    wykoncypował,
    > >>> że alias musi mieć minimum 10 znaków, podczas gdy mój od zawsze ma 8 - tak jak
    UNIX kazał ;),
    > >>> ustawisz apkę i potem wróć do 12-znakowego.
    > >>> Tylko sprawdź, czy przypadkiem system nie jest tak "sprytny" że nie pozwala na
    ponowne użycie
    > >>> "starego hasła".
    > >>> Nadziałem się na to dwa razy:
    > >>> - w citku - na szczęście infolinia poleciła zmienić na jeszcze inne a potem
    można było wrócić
    > >>> do oryginalnego, bo system trzyma tylko aktualne/ostatnie i "przedostatnie",
    > >>> - w bnp paribas - tutaj się tak prosto nie dało, ale da się ustawić już raz
    kiedyś
    > >>> używane hasło w procedurze "odzyskiwania hasła".
    > >> Tylko jak to (zmienić hasło) zrobić w aplikacji jak nie ma dostępu do
    > >> konta?
    > > Hmm, ale co to znaczy "nie ma dostępu do konta"?
    > > To znasz login i hasło czy nie?
    > > Jak znasz, to przecież apka nie jest jedynym dostępnym kanałem, nawet na tej
    samej
    > > komórze możesz zalogować się przez przeglądarkę.
    > > Zmienić hasło można też telefonicznie, w ostateczności w oddziale.
    > Normalnie nie ma bo obowiązują inne zasady wpisywania wybranego
    > wcześniej loginu i hasła. Przez przeglądarkę tak samo jak przez apkę w
    > telefonie wymagane jest 13znaków dla hasła.
    > A ty zdaje się pisałeś powyżej "zmień na 13 znakowe". Jak mam to robić
    > na infolinii czy w oddziale to ilość znaków i sposoby ich wprowadzania
    > są bez znaczenia.

    Jak ktoś się z getoutem zadaje to sam jest sobie winien.
    Ale nie sądzę, by nawet oni mogli zrobić taki numer, że bez min. 2-letniego
    okresu przejściowego nagle nakazali mieć min. 13-znakowe hasła.
    Z ciebie to niezł pechowiec, że jednej literki ci zabrakło, ale i dzidziuś - zamiast
    wybrać z rad to, co pasuje (dla ustalenia uwagi - zmiana hasła przez telefon
    lub w oddziale - tylko że tam też będzie ważne, by ustawić minimum 13-znakowe),
    to będziesz marudził, że ktoś nie odgadł, jaki to wielki kłopot masz z getoutem.
    Ale w gruncie rzeczy sam sobie się dziwię, że się dziwię.

    To co, zmieniłeś już to hasło?
    Ile dni może coś takiego zająć?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1