  • Data: 2011-05-23 15:55:17
    Temat: Re: Hipoteza Puetz'a (Wojtek)
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 May 2011 14:11:20 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > Nie rozumiem co ma typowanie do wartości oczekiwanej.
    > Przecież EX to suma iloczynów Xi oraz Pi. Gdyby losować
    > jedną liczbę z 49 to EX będzie chyba 25, bo Pi się
    > uproszczą. Przy losowaniu sześciu liczb można oczekiwać
    > chyba jakiegoś łączącego je parametru np. średniej
    > ( też chyba wyniesie 25 ).

    Nieważne. Trochę to zarżnąłem ;) Miałem na myśli wartość oczekiwaną
    wygranej (bądź przegranej).
    Hipoteza:
    Bardziej opłaci się skreślać przez całe życie ciąg 1, 2, 3, 4, 5, 6 niż
    ciąg 1,15,20,29,34,41.

    Kompletnie nie kapuję skąd si się Pi wzieło - chyba z rozkładu normalnego
    ale po co od razu strzelać z armaty do mrówki?

    p.s.
    Aleś się zapieklił w tej swojej walce z "religią" ;)