  • Data: 2009-02-19 02:01:11
    Temat: Re: Historia kredytowa w PL
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > Czy banki traktuja BIK jak "czarna liste"

    Niekoniecznie. W ostatnim czasie dostałem 3 nowe karty i dopiero po tym
    z prywatnego raportu dowiedziałem się, że mam wpisane zadłużenie
    kilkaset złotych jako przeterminowane powyżej 180 dni.

    Cały pic polega na tym, że bank nie zamknął rachunku, przez ok. 9 lat
    naliczał opłaty za prowadzenie, "zapomniał mnie poinformować" czy
    domagać się spłaty zobowiązania. Dwa lata temu wpisał do BIK. Być może
    szlagier w tej bazie śmieci.

    Trzeba jednak przyznać, że równiótko co miesiąc aktualizowali stan
    zadłużenia dopisując tę samą kwotę 3 zł i od razu widać, że jakaś opłata
    stała. Oba banki wydające mi karty wysłały zapytanie, więc na pewno o
    tym wpisie wiedziały (wcześniej niż ja).

    --
    pzdr
    http://finances.pl/