eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHistoria pewnego skimminguRe: Historia pewnego skimmingu
  • Data: 2009-09-13 21:07:18
    Temat: Re: Historia pewnego skimmingu
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "eg" <e...@w...pl> news:h8jiur$5c3$1@news.wp.pl

    > Nie zmienia to faktu, ze jesli bank wiedzial, ze w danym okresie w danym
    > bankomacie karty byly zeskanowane, powinien je zastrzec, poinformowac
    > klientow, przeprosic za klopot i najszybciej jak to mozliwe dostarczyc
    nowe.
    > Niestety u nas....

    Kiedyś mBank stosował się do tej zasady, z pewnymi wyjątkiem - nie
    informował o tym, że kartę zablokował bo właściciel dokonał nią transakcji w
    trefnym bankomacie.
    Teraz jak widzę nawet się im blokować kart nie chce.
    Osobiście wolał bym lekko się zszokować (jak miało to miejsce w przeszłości)
    w sklepie gdy w kilku terminalach otrzymywałem odmowę (Leo, why?) mimo, że
    na koncie jest kasa niż po zalogowaniu się na nie ujrzeć informację, że ktoś
    "życzliwy" wypłacił sobie na moje konto euro w Grecji...
    Jak widać standardy się zmieniają. Ciekawe co na to ePR mBanku? ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1