  • Data: 2003-04-01 16:18:00
    Temat: Re: Hyhy - moja wizyta w Pekao
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93507DA3CA522x2e5@193.110.122.83...

    > ja z 2 tyg. temu placilem w sklepie komputerowym w posie pekao -
    autoryzacja
    > trwala prawie 5 minut, najpierw przez 3 minuty nie moglo przejsc, po
    ponownej
    > probie w koncu poszlo. Poprzedni klient tez placil karta i tez trwalo to
    > niesamowicie dlugo.
    >
    > Chyba powinni zapgrejdowac to i owo, bo zmniejszaja w ten sposob obroty
    > sklepom... ;)

    Ja wczoraj wybralem sie na mala konsumpcje - pani nalozyla mi co chcialem -
    podaje karte i czekam, a terminal piszczy i piszczy i wywala "problemy z
    polaczeniem" - pani poszla na zaplecze sprawdzic telefon, po powrocie
    stwierdzila ze nikt nie rozmawia. Ja powiedzialem zeby sie bawily,
    zostawilem karte i poszedlem calkiem spokojnie jesc. Zjadle i wrocilem do
    kasy a tam slipa ani widu ani slychu - pani mi powiedziala ze terminal
    wyswietlil prosbe aby zadzwonic po autoryzacje i kolezanka poszla dzwonic.
    Po chwili wrocila kolezanka, wklepala kod autoryzacji i zlosliwy POS wyplul
    slipa. Porozmawialem jeszcze z paniami i powiedzialy mi ze i tak mialem
    szczescie bo ostatnio wszytskim odrzucalo i pisalo ze transakcje nie moze
    byc zrealizowana. Aklajerem tego cudnego POSa jest PolCard a jak by ktos
    chcial przetestowac to zapraszam do North Fish w Kielcach :)

    --
    JaKi