eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHyhy - moja wizyta w PekaoRe: Hyhy - moja wizyta w Pekao
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "JaKi" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hyhy - moja wizyta w Pekao
    Date: Tue, 1 Apr 2003 18:18:00 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <b6ce3e$hj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b5v64c$j9j$1@news.onet.pl> <X...@1...110.122.83>
    Reply-To: "JaKi" <j...@N...gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: rlub2.lublin.msk.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1049213870 563 213.77.68.2 (1 Apr 2003 16:17:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2003 16:17:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-User: jarp49
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234224
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93507DA3CA522x2e5@193.110.122.83...

    > ja z 2 tyg. temu placilem w sklepie komputerowym w posie pekao -
    autoryzacja
    > trwala prawie 5 minut, najpierw przez 3 minuty nie moglo przejsc, po
    ponownej
    > probie w koncu poszlo. Poprzedni klient tez placil karta i tez trwalo to
    > niesamowicie dlugo.
    >
    > Chyba powinni zapgrejdowac to i owo, bo zmniejszaja w ten sposob obroty
    > sklepom... ;)
    >
    Ja wczoraj wybralem sie na mala konsumpcje - pani nalozyla mi co chcialem -
    podaje karte i czekam, a terminal piszczy i piszczy i wywala "problemy z
    polaczeniem" - pani poszla na zaplecze sprawdzic telefon, po powrocie
    stwierdzila ze nikt nie rozmawia. Ja powiedzialem zeby sie bawily,
    zostawilem karte i poszedlem calkiem spokojnie jesc. Zjadle i wrocilem do
    kasy a tam slipa ani widu ani slychu - pani mi powiedziala ze terminal
    wyswietlil prosbe aby zadzwonic po autoryzacje i kolezanka poszla dzwonic.
    Po chwili wrocila kolezanka, wklepala kod autoryzacji i zlosliwy POS wyplul
    slipa. Porozmawialem jeszcze z paniami i powiedzialy mi ze i tak mialem
    szczescie bo ostatnio wszytskim odrzucalo i pisalo ze transakcje nie moze
    byc zrealizowana. Aklajerem tego cudnego POSa jest PolCard a jak by ktos
    chcial przetestowac to zapraszam do North Fish w Kielcach :)

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1