  • Data: 2005-08-25 22:03:42
    Temat: Re: I kolejne "a w którym banku" ale może jednak pouczające
    Od: "ralph" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szczerze przyznam, że ostatnio coraz bardziej jestem zadowolony ze swojego
    PKO BP. Popieram przedmówcę, mają szeroką ofertę produktową, coraz lepszą
    ofertę i kosztowo są konkurencyjni wobec innych banków.
    Nieprzyjemne bywaja panie w kasach, ale z nimi mozna sie widziec rzadko
    dzieki szerokiej sieci bankomatow i pko inteligo. cala reszta jest super
    milutka.

    pozdrawiam
    rafał