  • Data: 2011-05-06 19:04:15
    Temat: Re: IDEA Lokata Nr 1 dla właścicieli - przypomnienie
    Od: Ya <Ya@_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 May 2011 12:54:34 +0200, Papkin napisał(a):

    > cos w tytule email trzeba podac?

    Myślę że trzeba podać w mailu nr wniosku taki jak w tytule przelewu
    ale to tylko moja sugestia, bo w regulaminie nie ma nic na ten temat.

    > Jakbys mial link do tego regulaminu. Nie czytalem :) W email z numerem konta
    > nie ma linku do regulaminu (a byc powinien wg mnie).

    Rzeczywiście, na stronie nie mogę go nigdzie znaleźć, a na pewno powinien
    być jak jest taka lokata. No bo jak się można do niego zastosować jak go
    nie ma... Ja mam go gdzieś na dysku, ściągnąłem go w dniu zakładania lokaty
    wtedy regulamin Lokata_Nr_1_dla_Wlascicieli_Firm_regulamin.pdf był.