  • Data: 2009-11-22 23:31:00
    Temat: Re: III KW z DROZAPOL
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    > Spekulacja to kupno w celu odsprzedaży z zyskiem, inwestycja to kupno w
    > celu osiagania zysków jakie przynosi kupiona rzecz

    Swoją drogą zastanowiłem się nad tym dogłębnie i myślę tak: te pojęcia są
    tożsame.
    Jedynie medialnie, bądź proagandowo, słowem spekulant stygmatyzuje się
    inwestora działajacego krótkoterminowo, natomiast słowem inwestor określa
    się dwa skrajne gatunki spekulantów - #1 bezmyślny który uwierzył że
    trzymając inwestycję w ręku zarobi na niej w bardzo odległym terminie, #2
    spekulantów na dużą skalę.