    From: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: III KW z DROZAPOL
    Date: Mon, 23 Nov 2009 21:45:20 +0000 (UTC)

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Nie jestem insiderem więc nie wiem co się dzieje w spółce od środka.
    > Ale zobacz sobie na historycznych wykresach jak długo trwała restrukturyzacja
    > STALPRODUKTU gdy w latach 1998-2002 kurs szorował po dnie na poziomie 6 zł by
    > w latach 2003-2007 urosnąć ponad 20 000% do poziomu 1400 zł !!!!!!!!!!!!!!
    > Nie twierdzę, że COGNOR ma porównywalny potencjał wzrostu (z pewnością nie ma)
    > ale jest to z pewnością zdecydowanie największy z dystrybutorów stali
    > a DROZAPOL to jego ubogi krewny.

    stalprodukt nie handluje stala... albo inaczej handluje dosc specyficzna
    stala... czy tez produktem wytwarzanym zw stali... sukces firma zawdziecza nie
    restrukturyzacji ale przede wszystkim postawieniu na produkt ktorego inni nie
    oferowali... z tego wlasnie powodu stalprodukt nijak nie nadaje sie do
    porownan z cognorem... drozaploem... stalprofilem... czy konsorcjum stali...
    bo o tej czworce myslalem majac na uwadze porownania branzowe... przyklad
    roznych efektow konsolidacji / restrukturyzacji masz chociazby porownujac
    konsorcjum stali z cognorem... niestety ten drugi wysiada... to odnosnie
    burdelu...

    pzdr