  • Data: 2005-11-21 21:16:12
    Temat: Re: III filar
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ra" <adres.w@stopce> napisał w wiadomości
    news:43822729$0$5431$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > trochę ot. nie wiem czy ktoś jest w podobnej sytuacji i analizował co
    > zrobić
    > Mam III filar w ING od chyba 6 lat, część składki jest w ike od paru m-cy.
    > Składka w sumie nie jest duża 130zł/m-c., ale zastanawiam się czy sobie
    > nie odpuścić - ubezp. na życie nie potrzebuję, na emeryturę idzie tylko
    > część składki, de facto mam jeszcze drugie ubez. na życie do kredytu
    > hipotecznego w millenium, więc jakby co to mieszkanko po mnie pozostaje
    > Myślę czy nie warto się przerzucić zupełnie na ike np w mbanku lub na
    > fundusze inwestycyjne

    wogule jest ciekawe co robic czy IKE czy III filar czy to i to, czy moze cos
    innego, sam sie zastanawiam jak sobie odkladac na emeryture koniec roku sie
    zbliza a nie mam pomyslu, a wypadalo by to przemyslec, bo emeryturka sie
    szykuje mala, a i nigdy nie wiadomo tez co sie stanie jutro, moze
    ubezpieczenie jakies?