  • Data: 2009-02-19 13:01:29
    Temat: Re: IKE Obligacje kilka pytań
    Od: "lelek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gnevln$dp5$1@news.interia.pl...

    > Niestety nie ma, i to IMO jest najsłabszy punkt tej oferty.

    Szkoda, tym brdziej że Inteligo to bardzo fajny i przyjazny produkt.

    > Nie zagłębiałem się w opcje wpłacania pieniędzy na IKE w formie
    > gotówkowej,
    > w placówkach PKO, które prowadzą sprzedaż obligacji skarbowych, ale na
    > chłopski rozum jeżeli w danej placówce możesz kupić obligacje za gotówkę
    > również (chyba) możesz wpłacić ów pieniądze na IKE.
    > IMO jednak najlepszym i najwygodniejszym rozwiązaniem jest przelew.

    Też wolę przelew, ale pytałem bo nie wie wiedziałem, czy do IKE Obligacje
    jest przyporządkowany numer rachunku bankwego...

    > Jakie zlecenie masz na myśli? Zakup obligacji w ramach IKE?
    Dokładnie..

    > Czemu chcesz takie dyspozycje wydawać w placówce? Nie lepiej "pakować"
    > pieniądze w IKE przelewem z konta?
    Wiadomo że lepiej, ale są różne rodzaje obligacji, o różnej długości itp.
    Jeśli zlecasz zakup przelewem, to w jaki sposób decydujesz które kupić? Czy
    to piszesz w przelewie, czy deklarujesz przy zakładaniu konta IKE , że np.
    "bioę zawsze dziesięciolatki"?

    > Spostrzeżenia? - jeżeli dobrze zrozumiałem treść twojego posta, w chwili
    > obecnej masz założone konto IKE fundusze w mBanku i przymierzasz się do
    > założenia konta IKE Obligacje. W takiej sytuacji należy:

    Tak jest ,

    > 3. Nie mów nic o
    > wypłacie transferowej itp. bo powiedzą Ci, że to jest niemożliwe, że się
    > nie
    > da itp. Po prostu stawiasz kawę na ławę, że likwidujesz IKE w mBanku -
    > jeżeli zapytają się dlaczego - odpowiadasz, że przenosisz się do innego
    > IKE.

    właśnie wolałbym robić wypłatę transferową przez Belkę i limity...
    .

    > To chyba wszystko.
    > Mam nadzieję, że pomogłem. Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania -
    > wal
    > śmiało na grupę z problemami. Postaram się pomóc jako osoba, która
    > niedawno
    > z kilkoma członkami rodziny transferowała swoje pieniądze do IKE obligacje
    > IKE fundusze :)
    >
    > Pozdrawiam.

    Dzięki wielkie. Zamierzam się za to zabrać w przyszłym tygodniu. Jak będą
    jakieś problemy to napiszę

    Pozdrawiam również

    lelek