  • Data: 2002-09-08 20:03:25
    Temat: Re: ING BŚ vs. Milenium - co wybrać?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alg263$t22$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:Xns9281E97114469lwiczek.at.home@lwiczek.at.home
    >
    > No to masz problem.
    > Jak się będziesz upierał, że stałych wpływów nie masz, żaden marmur Cię
    > przygarnie.

    Nieprawda.
    W Millennium Unikonto nie trzeba deklarowac zadnych wplywow. Potrzebny jest
    dowod odobisty, 100zl na pierwsza wplate i dwie wizyty w oddziale. Podczas
    pierwszej zaladasz konto i wplacasz stowe (czy ile tam masz oszczednosci).
    Dwa dni pozniej zglaszasz sie po karte VE i tyle. Jesli bedziesz mial saldo
    powyzej 500zl to za prowadzenie konta nic nie zaplacisz. W przeciwnym
    wypadku 2zl/mc. Jesli nie potrzebujesz robic wielu przelewow to mozesz na
    tym zamknac koszty prowadzenia rachunku (+15zl/rok za karte VE). Jesli
    potrzebujesz robic wiele operacji to wskazane byloby uruchomic Bankolinie
    (2zl/mc, ale wtedy dzwonisz na ich koszt i masz tansze przelewy niz w
    oddziale). Uwaga: wyplata z wlasnych (Millennium i Euronet) bankomatow
    1zl/szt, z obcych i zagranicznych 3,50zl/szt. Oprocentowanie Unikonta maja
    raczej symboliczne, chyba ze lokaty.
    Calkiem niezle i nieklopotliwe konto z niezla karta platnicza. Raz w
    miesiacu bezplatny wyciag poczta do domciu i banku mozesz nie ogladac.
    Jesli masz tych oszczednosci wiecej to mozesz zalozyc lokate a pod jej
    zastaw otrzymac karte kredytowa VC. Ale to sie przydaje przy wiekszym ruchu
    na koncie i czestych platnosciach bezgotowkowych. No i jesli zerwiesz lokate
    to karte musisz zwrocic.

    Regulamin Superkonta w PKO BP mowi, ze w przypadku braku deklaracji stalych
    wplywow mozna zalozyc superkonto umiejscowione. To bym odradzal, bo wyplaty
    tylko w oddziale, nie dostaniesz czekow i (chyba) karty ani debetu
    dopuszczalnego.

    --
    Pozdrowienia
    ---