  • 1. Data: 2002-09-06 22:18:04
    Temat: ING BŚ vs. Milenium - co wybrać?
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Witam,
    ostatnio stanąłem przed problem założenia sobie konta. Pochodziłem trochę
    po mieście i stwiertdziłem, że pozostały mi tylko te w temacie. W PKO BP
    mnie nie chceili, a PKOSA wolę omijać z daleka... jest jeszcze
    spółdzielczy i BPH, ale one i tak odpadają... Preferowałbym też
    „marmurek”... Jakie mam do was pytanie? Który bardziej byście polecili ze
    względu na bezproblemowość obsługi [tu ING ma przewagę, ze względu na
    dostęp przez internet...] ilość bankowamtów i koszty działań na koncie.
    Jestem uczniem szkoły średniej i nie mam stałych wpływów, ale mam trochę
    oszczędności... Mieszkam w Jaworznie [Śląskie].
    Czytam też od dłuższego czasu grupę i widzę, że więcej skarg jest na M
    [wykluczając problem limiyu kredytu w ING, co mnie i tak na razie nie
    obchodzi...], więc bardziej bym się skłąniał w stronę ING, ale prosiłbym
    o rozwianie wątpliwości - który więc wybrać???

    PS. W ING można wybrać kartę Vise Electron i/lub Maestro - którą lepiej?

  • 2. Data: 2002-09-07 06:34:23
    Temat: Re: ING BŚ vs. Milenium - co wybrać?
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >który więc wybrać???

    Zaloz w obu. W praniu samo wyjdzie. Wtedy z gorszego zrezygnujesz.

    januszek

  • 3. Data: 2002-09-07 08:09:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> writes:

    > W PKO BP mnie nie chceili,

    Co to znaczy "nie chcieli"? Nie zakladaja konta kazdemu?

    MJ

  • 4. Data: 2002-09-07 08:23:59
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    Michal Jankowski wystukał, co następuje:

    > Co to znaczy "nie chcieli"? Nie zakladaja konta kazdemu?

    Podchodzę do informacji, rzucam, że jestem zainteresowany kontem, jestem
    już pełnoletni, uczę się w szkole średniej i nie mam stałych co
    miesięcznych wpływów... Na to panienka, że niestety nie mają dla mnie
    konta, bo na k.młodzieżowe jestem już za stary, nie jestem studentem do
    konta student a do superkonta potrzeba stałych dochodów...

  • 5. Data: 2002-09-07 08:24:01
    Od: "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid>

    januszek wystukał, co następuje:

    > Zaloz w obu. W praniu samo wyjdzie. Wtedy z gorszego zrezygnujesz.

    Wolałbym tego uniknąć właśnie, to też zadałem pytanie...

  • 6. Data: 2002-09-07 09:11:11
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> wrote in message

> [...]
    > konta, bo na k.młodzieżowe jestem już za stary, nie jestem studentem do
    > konta student a do superkonta potrzeba stałych dochodów...

    Nie to jest jakas brednia chyba, do superkonta nie musi byc stalych
    wplywow...

    A z tych dwoch bankow to juz lepiej ING, a karte to bym wybral Maestro
    (mniej bankow ja wydaje, a byle-vise to zawsze mozesz sobie wziac w mBanku,
    gdybys nagle potrzebowal karty przeliczanej przez usd).

    marekz

  • 7. Data: 2002-09-07 12:42:51
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek [lwiczek]" <l...@p...onet.pl.invalid> napisał
    w wiadomości news:Xns9281E97114469lwiczek.at.home@lwiczek.at.home
    > temacie. W PKO BP mnie nie chceili, a PKOSA wolę omijać z daleka...

    Witam,

    a co kolega ma do Pekao SA (i co to jest PKOSA, heh) ?
    Czyzby kolejki w 1 oddziale w Jaworznie (jest wiecej?) ?
    A moze inne jakies KONKRETNE uwagi ?

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

    SzYmOn

  • 8. Data: 2002-09-07 13:57:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > konta, bo na k.młodzieżowe jestem już za stary, nie jestem studentem do
    > konta student a do superkonta potrzeba stałych dochodów...

    To chyba nie panienka, tylko jaks stara baba pamietajaca reguly z lat
    '80? Zgodnie z obecnym regulaminem, do pelnoprawnego superkonta
    wystarczy deklaracja stalych wplywow (bez zadncyh wymgow co do zrodla
    tych wplywow), w dowolnej wysokosci zreszta. A i bez wplywow mozna
    miec konto - czekow chyba wtedy nie daja, ale po co komu czeki...

    MJ

  • 9. Data: 2002-09-07 16:12:19
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:

    > Nie to jest jakas brednia chyba, do superkonta nie musi byc stalych
    > wplywow...

    Miałem taki przypadek, że PKO BP wcięło mi kartę w bankomacie -
    poszedłem po nową, bez pośpiechu, a pampers na to, że nie było obrotów
    przez ostatnie trzy miesiące (stan konta na poziomie technicznym - 200
    zł) i że powinienem zadeklarować jakieś wpływy. Obroty na tym koncie od
    ponad roku wynoszą 0 zł i nic na to nie pomoże, nawet jak postawią mi
    bankomat pod domem do wyłącznego użytku.
    Starsi pracownicy pamiętają czasy, kiedy osobie bez etatu nie otwierano
    konta z definicji, a do założenia konta dewizowego należało dać łapówkę,
    bo był "limit". Zapewne domyślasz się, kto układa regulaminy i co się
    komu marzy.

    Pzdr: Dogbert

  • 10. Data: 2002-09-08 10:20:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 Sep 2002 22:18:04 GMT, "Wojtek [lwiczek]"
    <l...@p...onet.pl.invalid> wrote:

> [...]
    >Jestem uczniem szkoły średniej i nie mam stałych wpływów, ale mam trochę
    >oszczędności... Mieszkam w Jaworznie [Śląskie].

    Przy takim wyborze to raczej ING - jesli zaloza Ci konto studenckie
    (nie wiem czy uczniom tez zakladaja).

    Ale jestes z Katowic ? W Multi mozesz otworzyc MK Jestem takze
    przedstawiajac legitymacje szkolna. Koszt z karta 2zl/mc.
    Tylko nie wiem jak tam na Śląsku z Euronetami, pewnie gorzej niz z
    INGBSK.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl