  • Data: 2008-03-09 07:31:26
    Temat: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    > no to jest dokladnie cytat z regulaminu, ktory ja znalazlem.
    > Ty odpowiadasz interpretacja, a nie cytatem z regulaminu na jej
    > poparcie.

    Właśnie tłumaczę, że zinterpretowałem podany cytat ;)

    > "Moim zdaniem zalogowanie do systemu i autoryzacja transakcji
    > wykonanych w tym systemie to osobne elementy"

    I to jest dokładnie cytat z mojej interpretacji zacytowanego
    fragmentu regulaminu.

    > Udowodnij powyzsze "twoje zdanie" regulaminem (cytat) wyraznie
    > rozdzielajacym te operacje. i stwierdzajacym, ze wykonanie transakcji
    > nieautoryzowanej po poprawnym zalogowaniu nie jest rownoznaczne z
    > wykonaniem poprawnej dyspozycji.

    Jak mam to zrobić? Zamach stanu? Rewolucja? Bo tylko takie metody
    zostają, jeżeli logika nie wchodzi w grę bo skoro w regulaminie
    rożróżnia się zalogowanie i autoryzowanie to logicznie rzecz biorąc są
    to dwa oddzielne elementy.

    j.