    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Date: Sun, 9 Mar 2008 04:38:09 -0700 (PDT)
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <8...@n...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <d...@n...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    On 9 Mar, 12:27, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Ty mnie najwyraźniej pomyliłeś z autorem tego regulaminu. Powinieneś się
    > zwrócić z powyższym pytaniem do Banku. Ja swoją interpretację podałem i
    > na tym to się kończy :)

    Wiec wymienilismy wylacznie poglady, przy czym uwazam, ze twoja
    interpretacja nie ma nic na poparcie w regulaminie. Ja przytoczylem
    fragment o tym, ze kazda poprawna autoryzacja nie podlega reklamacji.

    > To też pytanie do Banku.

    > Hmm... A nie moze? Przeciez masz historie sms-ow w telefonie. A w
    > sytuacji naprawde spornej mozna wystapic do organow scigania o
    > zabezpieczenie dowodow u operatora telefonicznego.

    Duzy moze wiecej.
    Jesli sporna sprawa dotyczy duzych sum (pytanie, kto takimi obraca na
    tym koncie direct?) to procedury wyjasniajace sa do uruchomienia.
    Jesli ktos ci podprowadzi dwa tysiace, to zycze powodzenia w
    wyjasnianiu tego przez organy scigania z operatorem telefonicznym do
    spolki.