eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING] Jaja jak w SląskimRe: [ING] Jaja jak w Slaskim
  • Data: 2003-06-04 18:18:27
    Temat: Re: [ING] Jaja jak w Slaskim
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 4 Jun 2003 08:34:45 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

    tak w praktyce to mozesz "reklamowac" w nastepujacy sposob:

    - zamknac rachunek
    - napisac kilka "cieplych" postow nt "tych sku...synow"
    - opowiedzedziec wsrod znajomch jaki ten bank jest do dupy i zeby na
    sam dzwiek jego nazwy gryzli.

    Jezeli tak "zareklamuje" kilka tysiecy klientow to moze "lepek" od
    strategii marketingowej "w detalu" straci prace.

    przy okazji mozna dodac, ze korzysanie z ich "biura maklerskiego" to
    istny horror, a obslga klientow biznesowych to zupelne dno.

    Nie jest istotne czy to jest tak do konca prawda ale zawiedzenie
    zaufania klienta (zmiana prowizji) musi kosztowac (bank, nie klienta).

    Osoby, ktore maja w banku kredyt lub sa DG maja problem i czasem wola
    strawic kilkanascie zl/miesiac podwyzki niz kombinowac.

    I na to te "cwoki" licza.

    Da sie zyc ale trzeba byc "bank jumper" co ze zrozumialych wzgledow
    nie kazdy moze zastosowac.

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1